چمدان سامسونت پیشروترین شرکت مسافرتی و چمدانی در جهان با مقیاس و قدرت برند برتر نسبت به رقبا است. سامسونایت پس از خرید Tumi در سال 2016، اکنون تمام بخشهای محصول و قیمتها را در بازار چمدانها در بر میگیرد. سامسونایت باید بتواند EBITDA/FCF را با نرخ 15 تا 20 درصد برای 3 تا 5 سال آینده به دلیل (به ترتیب اهمیت) ترکیب کند.
رشد سکولار در بازار چمدان/سفر)، و همچنین ادغام صنعت به عنوان Samsonite به دلیل توانایی آنها در سرمایه گذاری مجدد مطلق و نسبی بالا در بازاریابی و تحقیق و توسعه همچنان به سهم خود ادامه می دهد.
توانایی Samsonite در استفاده از قابلیتها و تجربه توزیع خود در بازارهای بینالمللی برای گسترش Tumi در خارج از آمریکای شمالی.
تغییر کسب و کار از مدل غیرمستقیم به مصرف کننده به مدل مستقیم به مصرف کننده برای گرفتن حاشیه های بیشتر فرصت و بهبود سرمایه در گردش.
سابقه قوی مدیریت در تخصیص سرمایه و ساختار سرمایه اهرمی که می تواند به عنوان مکانیزم تحویل ارزش به صاحبان سهام باز شود.
نفوذ رو به رشد در بخش های تجاری و معمولی با استفاده از مارک های کسب شده High Sierra و Gregory.
سامسونایت با 20.79 دلار به ازای هر سهم، در حال حاضر با 12.5 برابر EV/EBITDA 17 و 16.2x 17 P/FCF در مقابل همتایان با 17.2 برابر EBITDA و 30.0 برابر FCF معامله می شود.
با فرض عدم رتبه بندی مجدد و EBITDA 2019 914 میلیون دلاری (حاشیه 23 درصد)، و همچنین کاهش اهرم از 1.5 میلیارد دلار بدهی خالص به 505 میلیون دلار، سامسونایت می تواند 36.02 دلار به ازای هر سهم یا 20 درصد IRR در 3 سال ارزش داشته باشد.
رشد بازار: انتظار میرود کل بازار چمدان تا سال 2021 با 6.1 درصد CAGR رشد کند، که بیشترین سهم را در رشد آسیا دارد، که انتظار میرود در مدت مشابه با 7.2 درصد CAGR رشد کند.
رشد در بازار چمدان توسط تعدادی از عوامل هدایت میشود که شامل کاهش هزینههای سفر از طریق افزایش نفوذ شرکتهای حملونقل کمهزینه (LCC)، افزایش درآمد سرانه در بازارهای بزرگ نوظهور مانند چین/هند، و ثبات اقتصاد در کشورهای توسعهیافته است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.